Vennepse ondernemers helpen Bardo

Elk jaar rond kerst helpt OVHZ een organisatie met financiële ondersteuning. OVHZ is de ondernemersvereniging Haarlemmermeer Zuid. Dit jaar (2021) is besloten dat Hospice Bardo wordt geholpen.

De OVHZ heeft dit jaar voor Hospice Bardo gekozen, omdat het twintig jaar lang een mooi en belangrijk deel is van Haarlemmermeer. OVHZ heeft een bijdrage geleverd voor al hun hard werk.

De cheque heeft een waarde van 1500,- euro en wordt besteed aan het renoveren van de grote tuin in Hospice Bardo aan het Burgemeester Jansoniushof in Hoofddorp.

Bron: Witte Weekblad – Foto: MeerRadio archief