Hoe regelt u een opname?

U kunt uw opname zelf regelen of een naaste kan dit voor u doen. De huisarts of een medewerker van het ziekenhuis of zorginstelling kan dit ook voor u regelen. Voor de beoordeling van de aanmelding maakt het niet uit welke leeftijd, levensovertuiging en culturele achtergrond u heeft. Iedereen is welkom bij Bardo.

Het hospice: kennismaking en opname

Het hospice biedt zorg aan mensen met een levensverwachting van drie maanden of korter. Deze inschatting wordt gemaakt door de behandelend arts. In onderling gesprek stemmen we af welke behoefte u heeft en hoe we daarin vanuit Bardo kunnen ondersteunen. Dit gesprek kan plaatsvinden in Bardo, op de plek waar u op dat moment verblijft of telefonisch/digitaal. Op het moment dat besloten is dat opname gewenst is, plannen we de opname.