De afspraken die we met elkaar maken

Hoe wordt de zorg betaald

De palliatief terminale zorg (verpleging en verzorging) wordt met ingang van 1 januari 2015 betaald door uw zorgverzekeraar vanuit de basisverzekering.

Eigen bijdrage

Voor het verblijf in het hospice van Bardo geldt een eigen bijdrage van € 45,00 per dag. Dit zijn onder andere kosten voor schoonmaak, onderhoud en maaltijden. Deze bijdrage moet geen belemmering vormen voor opname in het hospice. Heeft u hier vragen over? Laat het ons weten, dan zoeken we naar een oplossing. Diverse zorgverzekeraars vergoeden deze kosten gedeeltelijk of geheel.

Vraag bij de verzekeraar na wat deze precies vergoedt voor het verblijf in een hospice en de voorwaarden waaraan het hospice dient te voldoen.

Overeenkomst

Bij opname ondertekent u een overeenkomst voor zorgverlening en verblijf van Stichting Bardo. Het zorgplan vormt één geheel met deze overeenkomst.

Geef uw mening over de zorg in het hospice

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Bardo. Daarom stellen wij uw mening over de zorgkwaliteit in het hospice zeer op prijs. Die kunt u als nabestaande anoniem aangeven op zorgkaartnederland.nl