Weet jij wat je wilt?

Bardo en Adamas Inloophuis nodigen je uit om met elkaar van gedachten te wisselen over een belangrijke vraag: Weet wat je wilt wanneer de laatste levensfase aanbreekt?

Dat we op een gegeven moment overlijden is onvermijdelijk. Nadenken en praten over de laatste levensfase met mensen in je omgeving is belangrijk, ook voor wie niet ziek of zorgbehoevend is. Daarom organiseren Bardo en Adamas Inloophuis fase de tijd 6 bijeenkomsten om met elkaar te praten over keuzes en wensen in de laatste bij jou passagiers. Iedereen is welkom over dit onderwerp wil praten.

In gesprek over levensvragen

Om met een goed gesprek te voeren heb je informatie nodig. Bardo en Adamas bieden die informatie en praten over je vragen, zorgen voor rond het levenseinde. Zoals: hoe heb ik eigenlijk geleefd? Wat is belangrijk voor je wanneer je gezondheid achteruit gaat? Hoe is het met mijn naasten en wat weten zij van mijn wensen? Niet alledaagse vragen waar we graag met je over in gesprek gaan. Wij nodigen je daarom van harte uit om deel te nemen aan de gratis bijeenkomsten. De eerste plaats is te vinden op 1 november 2021 van 15.00-17.00 uur.

Je bent van harte welkom om deel te nemen. Aanmelden kan via info@hospicebardo.nl.

We zien je graag in ons huis aan Burgemeester Jansoniushof 11.2131 BM Hoofddorp. In de agenda zie je waar en wanneer alle bijeenkomsten plaatsvinden.

Landelijk onderzoek

De gespreksbijeenkomsten worden georganiseerd in het kader van het landelijk onderzoek ‘In gesprek met de burger’, door Amsterdam UMC. Het onderzoeksproject wordt gesubsidieerd door ZonMw. Bardo Inloophuis en actief bij in regio Amstelland & Meerlanden, in samenwerking met het Spaarne Ziekenhuis en de huisartsen.