Nieuwe website Bardo is live

Bardo heeft een nieuwe website. Met een nieuwe vormgeving en een verbeterde indeling. De site is ontworpen, gebouwd en ingericht door de Brightness – Group BV. Met grote dank aan Jeroen Kerkhof, zijn medewerkers en onze eigen teamleden. Kijk op www.hospicebardo.nl

Wat is er veranderd?
Om te beginnen heeft de site een modern ontwerp, passend bij de Bardo stijl van vandaag. Met frisse fotografie en onze huisstijlkleuren. We zijn concreet, kort van stof en altijd hulpvaardig. De indeling van de site is anders. We groeperen informatie naar de vraag van de bezoeker. Wat kan Bardo voor iemand betekenen? In het hospice, met de ondersteuning thuis en in het Leerhuis. Deze pijlers geven alle informatie. En natuurlijk is er aandacht voor de actualiteit, publicaties en onze activiteiten. Zo weet je als bezoeker, belanghebbende of als je graag bij ons wilt werken precies waar je kunt vinden wat je zoekt.