Bardo ondersteunt oproep Nationaal Jaar Vrijwillige inzet

De Nederlandse Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligers (NOV) opent 2 december het Nationaal Jaar Vrijwillige Inzet. Met een maatschappelijk oproep in de dagbladen vraagt ​​de NOV om meer aandacht voor de verbindende waarde van de inzet van vrijwilligers. Al 6,7 miljoen Nederlanders zet zich vrij in voor anderen en hun omgeving. Toch zijn er nog meer vrijwilligers nodig.

Dat we in Bardo dagelijks. In Bardo werken ontmoetten we ruim 140 vrijwilligers aan het mogelijk maken van bijzondere en warme zorg in de laatste levensfase van onze patiënten en hun naasten. De vrijwilligers zijn van onschatbare waarde om de beste mogelijke palliatieve zorg te bieden. In het hospice of in de thuissituatie.

Met een hecht medisch team en vrijwilligers kunnen we een warm woon- en leefklimaat realiseren. er zijn in het hospice en thuis nog tien volle geleefd kunnen worden. Naast de zorg die we met muziek, smakelijke maaltijden, een mooie omgeving en optimale gastvrijheid. We hebben zoveel fantastische vrijwilligers dat we kunnen bieden waar iemand om vraagt.

Daarom onderschrijft Bardo van harte de acties die de NOV organiseert onder de titel Mensen Maken Nederland. Wij zijn graag aanwezig bij de opening van het Nationaal Jaar. U kunt om 15.30 uur meekijken op www.mensenmakennederland.tv . Meer informatie vindt u op www.mensenmakennederland.nu