Bardo-website beste van 25 hospices

Rob Bruntink en Nadia Overman vergelijken 50 hospicewebsites. De eerste vijfentwintig zijn in mei beoordeeld, volgende maand worden nog eens vijfentwintig websites onder de loep genomen. Er wordt bekeken naar: oade inhoud, overzichtheid, structuur, navigatie, veiligheid, lay-out, aanwezigheid van nieuws/blogs en kleurgebruik.

Bardo is nummer 1 in de eerste ronde. Natuurlijk hopen we op een positie te houden de maand. Trots om deze beoordeling te zien en verder fundamentele om de beoordelingen als input voor oefenen mee te nemen!

Zie het artikel van Rob Bruntink voor meer info en de ranking van de eerste vijfentwintig sites.