Jaarverslag 2021: een dynamisch jaar voor Bardo!

In het jaarverslag is te lezen hoe ons 20 jarig bestaan ​​de rode draad vormde voor al onze activiteiten. Onder het thema: Bardo beweegt door, gingen wij verder op dat was ingezet in 2020. Veel van onze plannen hebben we gerealiseerd. Ondanks het feit dat COVID-19 roet in het eten gooide, tekende het jaar onze bewegingskracht. We zochten op andere, creatieve wijzen de verbinding met al onze relaties om ons jubileum van 20 jaar palliatieve zorg toch te vieren. In dit online jaarverslag leest u wat wij ondernamen en wij kwalitatief hoogstaande zorg onverminderd kunnen bieden. Met warmte en professionaliteit zetten we onze zorg in de toekomst voort. Leve het ambacht: daar staan ​​we met elkaar voor. Ook de komende 20 jaar.Lees het volledige jaarverslag.