Meest gelezen Nieuws

Meer Nieuws

Boek over palliatieve zorg van arts hospice Bardo

Bericht over de uitgave ‘Omdat we leven op Meerradio’ “Boek over palliatieve zorg van arts hospice Bardo. Ter gelegenheid van het 20 jarig bestaan ​​van Hospice Bardo in Hoofddorp we dinsdag de bundel “Omdat leven. Met zicht op het einde”. De bundel is geschreven en door Christiaan Rhodius, arts palliatieve geneeskunde in Bardo, en is een ode aan 20 jaar

Nog één week – aflevering Olivier

Bardo werkte mee aan de VPRO serie Nog één week. Een documentaire serie over kinderen die zich voorbereiden op een verandering die hun leven op z’n kop zet. Aanstaande zondag 14 november wordt om 19.20 uur de aflevering Olivier uitgezonden die in Bardo werd opgenomen. Kijk de hele aflevering op ZappDoc . Via deze link alvast een voorproefje .

Hospice

Column van Bram Bakker in Plus Magazine december 2021. Een persoonlijke impressie van zijn ontmoeting met Bardo.

‘Leven en sterven in Bardo’

Hospice Bardo en Oecumenische Kerkgemeenschap De Ark nodigen u van harte uit op 3 november deel te nemen aan de bijeenkomst ‘Leven en sterven in Bardo.’ In gesprek over zorg, aandacht voor problemen en ondersteuning voor mensen de niet meer beter worden. Over deze onderwerpen spreekt Aarnoud van der Deijl met Lieneke Westerveld, André Beunder en Jan Berkvens.

You have made it till the end!

No post here!